Saturday, May 11, 2013

i adore her.




who says that we woman must get jealous to those who are prettier. with flawless skin,shiny hair, pointed nose and bla bla bla. *i'm not typing a descriptive essay here.lol. ermm frankly speaking, every girls have their own beauty.
and beautiful is also subjective. It depends on people to judge.
so just say,
"im gorgeous, people" 
ahaha lantak la orang nak cakap perasan ke ape.
okay contoh.
perempuan tak suka gemuk ke chubby ke. sebab tu la diet and so on.
tapi tak semua lelaki suka perempuan skinny.
kurus. kalau semua lelaki suka perempuan skinny,
perempuan2 gemuk tak kahwin laa? eh sedap je kau cakap.
jodoh masing masing ada je. just nak cari. 
atau mungkin dah jumpa. tapi belum pasti.. okay aku tak boleh cakap pasal jodoh. sekarang tngah.. ermm
if you know what i mean.
sebab tu background song blog mcm ape je. 
maaf topik sudah lari. okay2. saya sangat admire dan adore >>> Tiffany SNSD XD







if boleh, aku nak jadi partner lesbo dia. #ehh salah. nak jadi mcm dia. lol.

nak kurus mcm dia. haha sempat lagi. tapi dia tinggi la pulak. =="

ok.bye :)


No comments:

Post a Comment

The Owner of This Blog;

My photo
Perak, Malaysia
Humaira Zulqarnain | 12.02.95 | Srikandi STFian 0812 | 2020 medical graduates | A chameleon perhaps, hopefully in a good way | An average blogger | not very good at expressing herself both verbally nor physically | blogging just for fun