Bismillah.
I am struggling to finish my homeworks, which soon'll be called as
assignments.
hahaha..last year at STF. i'm going to miss the days.
there I learnt to know various kind of person.
feminine, talkative, friend-choosy * ade tak word nie ea?
but most of them are intelligent and thinkers. and leaders too.
yup. I was surrounded by all these ladies there.
back to the topic,
my holidays was filled with
Kpop.
korean band memang banyak. and ramai yang sangat muda.
past few weeks, I started to admire;
Tiffany (SNSD)
dulu aku benci dia. not so benci la. just sbb dia mcm cover sangat,
tapi lama2, rasa dia cantek la pulak.
admire.
Park Bom (2NE1)
dia macam barbie doll..comel giler.sukaa..like2..
Victoria ( F(X) )
she's gorgeous.
aku memang jenis macam ni.
kalau tengah shopping ke..jalan2 ke..nampak prmpuan cantik..
aku akan;
"cantek doe..admire la"
tak salah kan? aku bukan lesbian pun.
still ada perasaan dekat kaum Adam jugak pe.
btw, kalau ade orang cakap..taste aku salah or
orang2 kat atas yang aku cakap cantek tuh tak cantek,
terpulang la. because
semua orang cantik.
cuma terpulang pada diri masing2 nak classify cantik tuh macam mane..
yang ade mata bundar ke, yang rambut lurus ke.
kissable lips ke..tak kesah..




No comments:
Post a Comment