Thursday, December 15, 2011

sincere from the heart.

Bismillah. today I spent my time at home.
bukan kt rumah ibu. tp kt rumah mak.yeah I ade two moms and two dads,
pengasuh I da jge four of us since kecil..
urm..struggling to finish my English assignment.
by hook or by crook..today!
just now, I had a chat with orang2 yang dah habis spm;
kak afa, fahmi and afiq.
mmgla best dah habis sekolah, takyah terikat dengan burdening school rules,
tapi..I'll miss my old days too nnti..
taknak jadi besar..sbb nnty makin bnyak tggungjawab..dan semakin dekat dengan ???
but death didn't fall on old age only..
hemmm...to fahmi, klu kau bce la kan (ak rse tak)
aku seronok and astonished bler kau tegur aku td..yeah..
old friends kan kita?
tq sbb sudi tgur aku..and I'll always wish happiness to both of you..
and paling penting,
tak jealous dah!! :D

                                                                                                                 sincerely,
                                                                                                                                          humaira.

No comments:

Post a Comment

The Owner of This Blog;

My photo
Perak, Malaysia
Humaira Zulqarnain | 12.02.95 | Srikandi STFian 0812 | 2020 medical graduates | A chameleon perhaps, hopefully in a good way | An average blogger | not very good at expressing herself both verbally nor physically | blogging just for fun