January
form 4. senior year!! excited gler nk blik skola..since form 5 dah bla dr blok..wee~ HICOM blok plak dah..hbis laa..biro akademik? hbis pndai la..meeting with waden blok, Ms. Mas..cuak je mke sume 7 org hicom blok fatimah 2011..meeting class..aJK chem..gonna helping Mdm. Rohaiza..pasrah je sbb lom tau dye mcm mne,,meeting koko ( x ske gler) ..jd vice secretary..lg klakar..pape je laa.. then learn new subjects,,
in 4 Setia..
February
block practice..argghh exhausted..since I was one of the high-committee,,I need to present..
March
1st test result..maybe bad..11 in form..I just accepted it..lgpown new subjects..and new format..kan?haha..sdap kan hati je la..
April
petroleum engineer symposium..haha..half rela sbnrnye..quite interesting..but something spoilt the mood there..baah..whatever..and of course..HKJ 2011..kt sdar..oleh sbb x aktif sgt..so rse sgt excited bler dpt join program ngan other sbp students..and met someone there..:) and again..MATF.. jd gadis bunga pahar lagi..
May
Mid year exam??and sports day..kowt..can't remember it..anyway..fatimah house got 3rd..and champion for 'tepukan'..hmm
June
went for umrah..alhamdulillah slmt pergi dan slmt blik..when we go overseas,,we'll feel a bit awkward..live like a stranger..but in the holy city, as a Muslim..insyaALLAH we won't..which means ALLAH accept His guests there..words can't describe much about it..and returned home..got the results..alhamdulillah..better achievement..:D
July
second test..
August
puasa..hmm..ku mgharapkan Ramadan pd thn hadapan lbih bermakna..amin..and before blik rumah utk raya..something happened in school..only form four students knew it..and result 2nd test truk..
Sept
ok..hp sye hlang..kt LCCT..dahla dah check in..then trus dpt hp bru..thanks abah..and dr celcom ke maxis..FRSIS..I can't believe that I can dance..haha..
October
final exam..struggling with friends..especially in Prinsip Akaun..bersama Mai, Anisu, Wani Zul, Adda, Siti Hajar, Yasmin M, Anis E, Dhamira and Adlina..pray for us to stick together as 10 SPM candidates in STF who's going to take 10 subjects and get 10 A+..amin..Fatimah House bolot byk during MAKK..hehe..
I was the one who received the prize for netball..we got number 1 !! hehe..and bolot johan t'baik koko gak..ksian Kak Asma'..to Hicom blok Fatimah 2012, nak johan lg k..,make sure Juja naek byk mcm kak dayah naik this year..:)
November
got the result..unexpected..alhamdulillah..ianya satu rezeki..dan juga sbg satu ujian..kan??about Mera,,kau tau kau bleh cri aku, Mai n Anisu ble2 je nk dgr mslh kau..kteorg sntiasa syg kau..jgn lpe kteorg k??love you..
btw..the month has not end yet.!!
Aku bersyukur kepadaMu ya ALLAH kerana telah memberiku nafas sehingga ke detik ini..alhamdulillah..

No comments:
Post a Comment