Salam..
tonight homestay kat umah Mak Tok..huhu..best or not..harus a.k.a WAJEB..
sebab..sume orang yang duduk umah Mak Tok melarikan diri ke China..waaa...bestnye!!
so
it's gonna be a night to remember la mlm nih..hak3..:)
aku mmg suke menyanyi so abaikan lirik di atas
okey2..beralih topik laen pulak.. buka topik baru
jeng
jeng
jeng
sume orang tahu..
haha..boleh ubah status suke ati je..
ari nie status aku
wah..ape pndapat u all??
aku agree dengan status aku tuh..
so kepada orang yg cintanya tak berbalas..berpegang lah pd kata2 aku..
ade lagi satu..drpd lirik lagu D'MASIV- Diantara Kalian..
kucintaimu tak bererti bahawa ku harus memilikimu selamanya
lepak2 je..
kumbang bukan seekor
bunga bukan sekuntum..
lagi bagus kita jumpa dengan orang yang salah..sebelum kita jumpa dengan cinta kita yang betul2 sejati..
wahh
dah jadi kaunselor cinta aku ari nie..
perlu ke ubah tajuk entry ari nie??
tak payah kut..
okeyla..aku doakan semua calon PMR 2010 mendapat keputusan cemerlang
especially Euphorians..
this Thursday is the day
abah aku selalu
menasihatkan aku waktu nak amik result
dulu before amik result UPSR
sekarang PMR pulak..
kalau tak dapat ini bukan pengakhiran..
kalau dapat bersyukurlah..
abah aku tu memang patut dah dapat gelaran Profesor dah..
tapi ye la..takdir.. nak wat camne..
berserah sajalah..
ha..before aku lupe..semalam aku jumpa IDRIS..
haha..makin hensem kawan aku sorang tuh..
ni dialog aku ngan Khairunnisa semalam
after Idris balek..
aku: Idris makin hensem doe..
khairun: aah kan..kalau ttbe aku cakap kat Idris aku nak jadi makwe die bley x.
aku:hahahahahahaha
khairun:msti die wat mata cmnie..(khairun wat mata besar ala2 nak tersembul)
haha..aku nampak Kamarul Iman jgak semalam..tp die wat bodo je..aku pown wat stupid la..
okeyla..abah dah suruh mandi
bersiap-siap untuk homestay..haha..x homestay sgt pown..sok blek umah gak..
till then
~buibui~

No comments:
Post a Comment