Saturday, December 11, 2010

Azam Baru Nih!

Greetings to all!!

Lambat tol aku buat azam baru kan??
Orang lain dah lme wat..aku je bru wat entry psl azam baru..haha
takpe2..
janji ade
btol tak??

btol tak??

btol la..:P

Waktu aku wat entry kali nie..muka aku tengah cemberut..
wahh dah pandai gne p'kataan Indon sih..
itulah berkat tengok sinetron je everyday..haha..


alang2 menyeluk pekasam,,biar sampai ke pangkal lengan..
peribahasa yang memang jadi favourite aku..
tak pasal..
alang2 dah cakap psl sinetron..
biar aku cerita sikit..
sinetron pe yang jadi tontonan mata aku..

lupe pulak nak citer..
muke aku cemberut pasal
baru minum air kelapa..
hmm..agak 'sedap'..

ok2

smbung psl sinetron kita yeww..


1. Cinta Dan Anugerah



2. Alisa



ini je la..
dua sinetron yang memang aku akan tengok everyday..
natijahnya,,
homework tak jalan2..
padan muka..haha..

buat pengetahuan korang..aku memang akan tengok..sinetron yang ade watak2 ini..

  • Nia Ramadhani
  • Nabila Syakieb
  • Giovanni L. Tobing

contohnya..Wulan..Taqwa..Anakku Bukan Anakku..Cinta Kirana n Bawang Merah Bawang Putih..

dah jauh la pulak

aku terpesong

asalnya nak cakap pasal azam baru..

adoyaiii

takpe2..proceed...



Azam Baru Humaira Zulqarnain Untuk 2011

  • Menjadi anak yang 'paling baik' bila setiap kali balik school holiday
  • Menyiapkan homework at least a week before start sekolah balik
  • Memperbanyak ibadat sunat spt puase
  • Kurangkan on9..(ini agak berat)
  • Bersikap cool n no moody2 time..no matter what happen
  • Mendapat result Top 10 dalam setiap exam (pastikan!!)


banyak kan??

fuhh berpeluh chek bace..

lagi??

ini paling penting..

Mengurangkan berat badan sehingga mencapai sasaran iaitu
50 KG..

haha..idol aku untuk memastikan aku dapat berat ni ialah

Sunny SNSD

 


dia dipilih berdasarkan kriteria..

  1. Berat badan : 50 kg
  2. Ketinggian : 158 cm ( which is same as mine)
  3. Makanan Kegemaran: Roti

that's why i chose her..haha..congrats Sunny!! :D

cara aku nak wat azam aku yang kat atas nih berhasil ialah dengan

mengikut buku PROJEK DIET by Kak Ain Maisarah


InsyaAllah aku akan pastikan semua azam baru aku ni tercapai..
korang doakan ye..
amin..

(amin sekali!!)



OK..TILL THEN..see you soon!!

p/s: azam yang aku rasa agak malu untuk dinyatakan ialah..pssssss..

NEVER HAVE CRUSH ON BOYS..

agak sadis betul??

No comments:

Post a Comment

The Owner of This Blog;

My photo
Perak, Malaysia
Humaira Zulqarnain | 12.02.95 | Srikandi STFian 0812 | 2020 medical graduates | A chameleon perhaps, hopefully in a good way | An average blogger | not very good at expressing herself both verbally nor physically | blogging just for fun