Tuesday, December 3, 2013

i'm back !!! :D



It feels good to be back. Hey hey hey :D
okay sekarang ni aku baru start cuti sem whereas orang lain dah habis cuti and masuk new sem.
and aku cuti dengan budak2 sekolah. -..-' so pergi mana2 mall pun sama je lah kan. ramai adik2 je. lagi2 ramai budak lepasan spm akan mula bekerja di mcD or mana2 kedai. 
so plan semasa cuti saya seperti biasa. study, belajar memasak, practice driving with abah,
do all the house chores and family trip (maybe).  what else?
tapi this sem break yang dah masuk 2 minggu, aku adalah tambah few activities such as
watching running man. and in sha Allah hospital attachment few days before the new semester starts.
haha bila fikir balik rasa macam dah besar gila. yeah everyone grows. ada ke orang makin muda?
right now, im trying to make myself busy. so that i wont think too deep.
well aku ni emo sikit orangnya. bukan sikit act.


No comments:

Post a Comment

The Owner of This Blog;

My photo
Perak, Malaysia
Nurul Humaira' bt Zulqarnain | 12th feb 95 | Srikandi