Tuesday, June 25, 2013

less than 2 weeks :'(



look at the date. it's already 25th June. and im gonna register myself 
at IIS for about less than 2 weeks from now!! 
omaigaddddd :0 counting the days. 
fuhhh nervous. hmm excited pun ade. yela dah nak start rasa macam orang dewasa.
mahasiswi. wooo. mahasiswi siaaa.
 tapi aku rasa berat sangat nak tinggalkan kemewahan yang ada sekarang.
*mewah la sangat
i mean kemewahan masa. 
pagi2 boleh tidur balik after subuh. walaupun aku tahu tak baik. and Allah tak suka. astaghfirullah.
and sempit rezeki. eh tapi aku kadang2 qadha balik guna solat dhuha.nyohhh.
jangan tiru perangai saya. 
pastu yang paling aku tak boleh tinggal, hmm drama2 akuuuuuuu :(
drama filipina, melayu, indon semua aku layan.
bye2 tv3 and tv9. . . . 
and of course my family.
adik2 aku. diorang suka cakap
"tak best kalau ya takde"
as anak sulung, ape kau rasa bila adik2 kau cakap macam tu?
sedihhhhh..
but whatever it is. hidup mesti diteruskan.

kboiiii :))


1 comment:

The Owner of This Blog;

My photo
Perak, Malaysia
Nurul Humaira' bt Zulqarnain | 12th feb 95 | Srikandi